יום רביעי, 4 במאי 2011

מיילים של מנכ"לי חברות הסלולר - גזור ושמור

קרה לכם פעם שהייתם זקוקים לשירות או למענה מהחברה הסלולרית שלכם, ופשוט לא הצלחתם לקבל את השירות שמגיע לכם?

קרה לכם שהרגשתם מרומים, פגועים או מאוכזבים מהן?

הנה המיילים של מנכ"לי החברות הסלולריות, ואפילו מס' הטלפון הישיר של אחד מהם, כפי שהם מפורסמים בכמה אתרי אינטרנט:

1. חברת סלקום:
    מייל של ניר שטרן, המנכ"ל החדש של סלקום (החל מיום 1.1.2012) - nirsh@cellcom.co.il.
    אפשר לנסות לשלוח, בנוסף, גם לכתובת הידועה של עמוס שפירא, המנכ"ל הקודם של סלקום - amossh@cellcom.co.il  (אם לא יועיל, בוודאי גם לא יזיק).
    מספר הטלפון הישיר של מנכ"ל סלקום (מה שנקרא בעבר "כוכבית עמוס") -  052-3669999 .

2. חברת פלאפון
    מייל של גיל שרון, מנכ"ל פלאפון - gilsh@pelephone.co.il
    מייל של אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון - asafo@pelephone.co.il.

3. חברת פרטנר (אורנג'):
   מייל של יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר - לא הצלחתי למצוא. מי מקוראינו שיודע את המייל שלו, אנא שישלח לי אותו במייל פרטי (myzarkor@gmail.com) ואני ארשום אותו כאן לתועלת הציבור. 

עדכון לפוסט (13.9.2012): גולש בבלוג פרסם באחת התגובות את מספר הטלפון הישיר בלשכה של מנכ"ל פרטנר (אורנג') - 054-781-4455 ואת מספר הפקס בלשכת המנכ"ל  03-905-4123 . "מתן מלך" - תודה רבה!

בנוסף, בפרטנר (אורנג') פועל מוקד קשרי לקוחות מיוחד שאפשר לפנות אליו בדוא"ל. כתובת המוקד היא forum@orange.co.il . הכתובת הזו מופיעה בפורומים באינטרנט וגם ברשתות חברתיות, גולשים רבים נעזרים בה ורובם מדווחים שהפנייה שלהם טופלה בזריזות וביעילות. שווה בהחלט לנסות.


לגזור ולשמור לעת צרה, ולא פחות חשוב - להשתמש בתבונה.



אהבתם? 
פרגנו ב-"Like", או שתפו את הפוסט בעזרת כפתורי השיתוף שלמטה.
יניב טילינגר     Yaniv Tillinger

43 תגובות:

  1. אין אפשרות להשיג בעלי תפקידים באורנג', כנראה בגלל הכמות המרשימה של לקוחות זוהמים הם לא מפרסמים פרטי התקשרות עימם. מי שמצא דרך להגע אליהם, נא לעזור לאלפי הלקוחות הלא מרוצים של אורנג', שעדיין נלחמים על זכויותיהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. לילך,
      תנסי לפנות למוקד קשרי הלקוחות המיוחד שהכתובת שלו מופיעה למעלה. בד"כ זה עובד נהדר.

      בהצלחה.

      מחק
  2. לי עזר מאוד האי מייל של מר גיל שרון !!!
    תודה רבה,
    אורנה

    השבמחק
  3. האם קיבלת את המייל של מנכ"ל אורנג'?

    אם כן נא שלח אלי

    לבוריס

    borgo4@walla.com

    השבמחק
    תשובות
    1. לא קיבלתי את המייל של מנכ"ל אורנג',
      אבל אני מציע שתנסה לפנות למוקד קשרי הלקוחות המיוחד שהכתובת שלו מופיעה למעלה. בד"כ זה עובד.

      בהצלחה.

      מחק
  4. תודה רבה עזרתם לי מאוד שחברת פלאפון יחזרו אליי

    השבמחק
  5. כל הכבוד יוזמה ברוכה

    השבמחק
  6. כל הכבוד !!!

    השבמחק
  7. אין אני מחפש אין שרות לקוחות של אורנג'
    זה אומר משהוא על השרות שלהם לא
    איך פעם הם היו חברה טובה
    הלך עבר נגמר
    אין עם מי לדבר אין שרות אין.......................

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מציע שתנסה לפנות למוקד קשרי הלקוחות המיוחד של אורנג' שהכתובת שלו מופיעה למעלה. הניסיון מוכיח שזה עובד.

      מחק
    2. שירות מזעזע!!!

      מחק
    3. גם מוקד קשרי הלקוחות שאני מפנה אליו למעלה לא עזר?
      בדבר כזה עוד לא נתקלתי....

      מחק
  8. מייל של מנכ"ל בזק בינלאומי , איציק בנבנישתי : ISAACB@BEZEQINT.NET.IL הטלפון בלשכה שלו 076-5014302

    השבמחק
  9. תודה על העזרה .... לא הצלחתי לקבל מכל " הבכירים " של סלקום את הטלפון/ מייל של בעלי תפקידים בסלקום.
    מה שאני עובר איתם זו חווית חיים מכוננת.
    חבל שאני לא יכול לשתף את גודל הרדידות הניהולית שאני נתקל בדרך...

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה.
      שתף את המידע הלאה, שעוד אנשים יוכלו לשים סוף לסיוטים שלהם.

      מחק
  10. אמנם פניתי לסמנכל השיווק בפלאפון, ממתינה לראות אם יש תגובה כרגע, השירות וההמתנה אורכים מעל שעתיים!!!!! (אני עדיין בהמתנה

    השבמחק
  11. אני מנסה לסגור חשבון בסלקום כבר שבוע ויש לי הרגשה שהם מנסיים ליאש אותי, מה עושים?

    השבמחק
  12. שלום kerote18,

    מציע שתפנה לשירות הלקוחות של המדיה החברתית בסלקום - כתוב להם מייל מפורט לכתובת pniot2@cellcom.co.il . בדרך כלל זה עוזר.

    עדכן אותי אם זה עבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גם לא עוזר.זבלים כולם בסלקום,
      עובר לאחת החברות החדשות,רק כך נלמד אותם להתייחס ללקוחות.

      מחק
    2. עצוב לשמוע שזה היחס שאנחנו (הלקוחות) מקבלים.

      מקווה ששיעורי הנטישה הגבוהים ישמשו עבורם איזשהו לקח לעתיד.

      מחק
  13. היי

    קראתי את התגובות לגבי אורנג'
    תאמין לי שפנייה לשירות לא עוזרת
    אני מנהלת שיחות עם השירות על בסיס קבוע כמעט בקשר למכשיר בעייתי
    אני מקבלת טיפול, אבל ברמת נציג
    לא ניתן להשיג מישהו בכיר
    זה אחד הסודות השמורים במדינה
    אני אשמח לקבל למייל שלי כתובת של מישהו בכיר
    meiravinbar@gmai.com

    השבמחק
  14. לשכת מנכ"ל אורנג' 054-7814455

    פס: 03-9054123

    וחפשו אותנו בפייסבוק מטה המאבק ברשת אורנג'

    השבמחק
  15. מתן, תודה רבה על האינפורמציה!

    השבמחק
  16. אודה באם תוכלו למצוא לי ולאתר את מס' הטלפון של לשכת מנכל פלאפון מר גיל שרון, זה בהול, מדובר בחיים ...... תודה רבה מאד

    השבמחק
  17. תודה רבה עזרת לי מאוד, שלחתי אמייל לניר שטרן ניראה מתי יהיה לי מענה..
    תודה!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף. אל תשכח לשתף את הפוסט הלאה.

      מחק
  18. היי, אני חייבת לציין שזאת עבודת קודש מה שאתם עושים כאן,ובאותה נשימה אציין כי זה עצוב שאנחנו נאלצים להגיע למצבים כאלה כדי לקבל את מה שמגיע לנו. באמת כל הכבוד לכל מי שנותן פה יד לעיניין, ואני מקווה שגם אני אוכל לתרום משהו,מתישהו. ובאמת מקווה שכל זה עוזר,לפחות לחלק מהמיקרים. גם אני שלחתי מייל ברגע זה ממש לאחת החברות, אני מקווה שזה יעזור או לפחות ינער אותם.מקווה למענה מהיר ואשתדל לעדכן,כדי שהבאים אחרינו ידעו מה מצפה להם וידעו שיש מי שעוזר ויש/אין מענה מצידי החברות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף.
      אחת הדרכים הכי טובות לעזור זה לשתף את הפוסט הזה הלאה, כי הרבה מידע אני מקבל מגולשים שמגיעים לבלוג.

      מחק
  19. תודה רבה על המידע. אני מקווה שיעזור. חבל שאין את המייל של מנכ"ל אורנג'. בעשרים וארבע השעות האחרונות למדתי שאפשר בקלות בלתי נסבלת לנייד (לגנוב) לי את קו הסלולר, אבל להחזיר זה כבר סיפור אחר.

    השבמחק
  20. הבטחתי לעדכן: אז לצערי מנכל פלאפון שווה שקל...כמו החברה שלו...

    השבמחק
    תשובות
    1. עצוב מאוד לשמוע. אני לא מבין איך מנכ"לים מרשים לעצמם להגיע למצבים האלה.

      מחק
  21. הי אני אשמח לקבל את המייל של אבי גבאי מנכ"ל בזק..יש לנו תקלות איתם במשך שנה שלמה ואני חייבת להגיע אליו.תודה רבה מראש:)

    השבמחק
  22. תודה רבה על המידע. אני מקווה שיעזור.
    אשמח לקבל יותר מידע ואי מיילים של מנכלים של כל החברות התקשורת.
    נא שלח לי ל:
    avivit02@gmail.com

    השבמחק
  23. רשת דינמיקה... מי עומד בראשם? למי פונים שם?

    השבמחק
  24. כל הכבוד!
    ממליץ לכולם להשתמש גם באפליקציה לאנדרואיד בשם שירות. נט . יש שם מלא מלא מלא מלא אינפורמציה על כל החברות/המשרדים הממשלתיים במדינה, מספרי טלפונים ופקסים, כתובות טויטרים ועוד ים של מידע, אני סופר מבסוט וכדאי שגם אתם תראו!

    השבמחק
  25. מישהו יודע מה הטלפון של מנכ"ל גולן טלקום??

    השבמחק
  26. המייל של מנכל בזק לא מעודכן, זאת סטלה הנדלר עכשיו,
    מישהו יודע אולי מה המייל שלה או איפה אני יכולה למצוא אותו?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.