יום שישי, 29 באפריל 2011

תוסף נהדר להעלאת תמונות לפייסבוק מתוך פיקאסה

לצורך עריכת רוב התמונות שאני מצלם ויצירת אלבומים מהן אני משתמש בתוכנת פיקאסה החינמית (מומלץ בחום!).

השבוע רציתי להעלות תמונות לפייסבוק. הדרך היחידה שהכרתי עד עכשיו לעשות את זה היתה לארגן את כל התמונות באמצעות פיקאסה, ואז להיכנס לפייסבוק ולהעלות את התמונות משם.

חיפוש קצר באינטרנט הביא אותי לפלאגין (תוסף) יעיל ושימושי מאוד, שמאפשר להעלות את התמונות לפייסבוק בצורה מסודרת מתוך פיקאסה עצמה.

למעשה, הפלאגין מוסיף לחצן בתוך תוכנת פיקאסה, שגורם להעלאת התמונות שנבחרו לאלבומי הפייסבוק שלי (אפשר לבחור להעלות את התמונות לאחד מהאלבומים הקיימים, או לאלבום חדש שנוצר באותו רגע).

התוסף זמין להורדה מהעמוד הרשמי שלו בפייסבוק - Picasa uploader:

העמוד הרשמי של picasa uploader בפייסבוק


הערה קטנה: כל הנסיונות שלי להוריד את הפלאגין באמצעות לחיצה על ה-INSTALL NOW גרמו לדפדפן שלי להיתקע. בסופו של דבר הורדתי את הפלאגין ישירות מהכתובת שאליה הלחצן הזה בעצם מפנה.

בסיום ההתקנה של הפלאגין הזה, תיפתח תוכנת פיקאסה שמותקנת אצלכם ואתם תתבקשו להוסיף את לחצן הפייסבוק לשורת התפריט של פיקאסה:
לחיצה על Add תוסיף את לחצן הפייסבוק לתפריט של פיקאסה עצמה


לאחר מכן, שורת הלחצנים התחתונה של פיקאסה תיראה כך:

הלחצן של פייסבוק בשורת הכפתורים התחתונה בפיקאסה


בזה נגמרת למעשה ההתקנה.
מעכשיו תוכלו לבחור כמה תמונות שאתם רוצים, ללחוץ על הלחצן של פייסבוק, והתמונות יועלו מיד לאלבום הפייסבוק שבו תבחרו.

פשוט, יעיל ושימושי ביותר.
עכשיו רק נשאר לי למצוא פלאגין דומה גם עבור Flickr.


אשמח לקבל שאלות, תגובות והערות גם במייל - myzarkor@gmail.com.

אהבתם?    חושבים שהפוסט יכול לעזור לאנשים נוספים?
פרגנו לי ב-"Like", או שתפו את הפוסט בעזרת כפתורי השיתוף שלמטה.
יניב טילינגר Yaniv Tillinger

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.